zapis pravidel v devd.conf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 10 14:08:16 CEST 2017

Miroslav Lachman wrote:
> notify 10 {
>          match "system"          "ZFS";
>          match "type"            "resource.fs.zfs.removed";
>          action "logger -p kern.notice -t ZFS 'vdev is removed,
> pool_guid=$pool_guid vdev_guid=$vdev_guid'";
> };
>
> Muzu do toho pridat druhy radek action, ktery zavola muj skript?
> Nebo to musim nacpat vsechno na jeden radek?

No, uz to vypada, ze nejrychlejsi a nejspolehlivejsi odpoved nakonec
ziskas tak, ze to proste vyzkousis ...

Ani letmym kouknutim do zdrojaku si totiz nejsem jisty (je to objektove,
musel bych nastudoval i hromadky dalsiho kodu).

> Pripadne mate nekdo tip, tak nasimulovat tyhle udalosti, aby mi to
> zavolalo action, co si tam nastavim a mohl jsem overit, ze to bude
> fungovat, az k takove udalosti opravdu dojde?

Je asi v zasade jedno na cem to budes zkuset, neb se i zda, ze chovani k
nasobnemu action bude shodne bez ohledu na to jaka udalost a kym/pro
koho to bude.

Takze to klidne muzes vyzkouset na nejakem USB attachu ...