zapis pravidel v devd.conf

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Apr 7 11:37:11 CEST 2017

Chtel bych si trosku upravit pravidla, co jsou v /etc/devd/zfs.conf -
chci pri nekterych udalostech spustit vlastni skript, ktery zkontroluje
stav poolu a pripadne posle e-mail / SMS. Zaroven bych tam ale chtel
nechat i to soucasne logovani pres logger.

Kdyz vezmu tohle jako priklad:

notify 10 {
         match "system"          "ZFS";
         match "type"            "resource.fs.zfs.removed";
         action "logger -p kern.notice -t ZFS 'vdev is removed,
pool_guid=$pool_guid vdev_guid=$vdev_guid'";
};

Muzu do toho pridat druhy radek action, ktery zavola muj skript?

notify 10 {
         match "system" "ZFS";
         match "type" "resource.fs.zfs.removed";
         action "logger -p kern.notice -t ZFS 'vdev is removed,
pool_guid=$pool_guid vdev_guid=$vdev_guid'";
         action "/path/to/script.sh"
};

Nebo to musim nacpat vsechno na jeden radek?

action "/path/to/script.sh ;; logger -p kern.notice -t ZFS 'vdev is
removed, pool_guid=$pool_guid vdev_guid=$vdev_guid'";

Pripadne mate nekdo tip, tak nasimulovat tyhle udalosti, aby mi to
zavolalo action, co si tam nastavim a mohl jsem overit, ze to bude
fungovat, az k takove udalosti opravdu dojde?

Mirek