Nepodporovany FreeBSD 9.3 vs. aktualizacia aplikacii

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Feb 21 17:05:10 CET 2017

>> Rozmyslam nad tym, ze by som
>> definoval "ALLOW_UNSUPPORTED_SYSTEM"...
> Tohle nedoporucuju...
	Ak je to taky problem, o com som sa uz presvedcil na jednom z portov,
naco je vobec taka moznost zo strany FreeBSD...

> Upgrade z 9.3 na 10.3 by mel byt naprosto bez problemu - je to jen o
> jednu hlavni verzi. Ja jsem 9.x uplne preskocil a upgradoval jsem stroje
> z 8.4 na 10.x - bez problemu.
	U mna tie obavy pramenia tak trochu z toho dovodu, ze pouzivam vzdy
svoje vlastne jadro a... a kedze mam uz len jednu masinu s OS 9.3, tak
si nemozem dovolit ziaden risk...

> Jestli chces mit trochu vic klidu v hlave, tak si ten stroj naklonuj
> nekam do VPS (bhyve, virtualbox, vmware...) a tam zkus udelat upgrade.
> Na to ti v podstate staci rsyncem prekopirovat systemove oddily bez
> uzivatelskych dat a bez logu.
	Neprevadzkujem, nemam a riesit to teraz na poslednu chvilu...

> Obecne muzu rict, ze upgrade base systemu je daleko jednodussi a
> stabilnejsi, nez upgrade jednotlivych baliku. Tam se dost casto dostavam
> do situace "po upgrade nefunguje" :)
	To je jasne...

> Nebo rovnou buildworld a buildkernel na tom upgradovanem stroji, jestli
> mas jen jeden stroj.
	Ano, mam len jeden... mozes byt konkretnejsi? Viem co je 'buildworld'
'buildkernel', ide mi vsak o postupnost krokov, staci strucnou
osnovou... dokonca som si uz pripavil vlastne jadro pre 10.3-ku...
Kedysi som opisal svoje poznatky (7.12.2010 - Poznatky II.)

Lubo M.