Nepodporovany FreeBSD 9.3 vs. aktualizacia aplikacii

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 21 17:31:01 CET 2017

On 21.2.2017 17:05, Lubomir Majersky wrote:

> Viem co je 'buildworld' 'buildkernel', ide mi vsak o postupnost krokov, staci strucnou osnovou... dokonca som si uz pripavil vlastne jadro pre 10.3-ku...

Ja pouzivam

  -----------------------------
cd /usr/src
make update
mergemaster -p
make KERNCONF=MFF-BASIC buildworld buildkernel
make KERNCONF=MFF-BASIC installworld installkernel
mergemaster -iF

a po restartu a kompletni rekompilaci/reinstalaci

cd /usr/src
make delete-old delete-old-libs
  -----------------------------

Tvuj kernel se asi bude jmenovat jinak, pokud to je GENERIC tak nemusis
KERNCONF uvadet vubec.

V pripade, ze slo o major upgrade (tedy treba 9->10) v tuhle chvili
smazu cely obsah /usr/obj a zopakuju si jeste jednou

cd /usr/src
make KERNCONF=MFF-BASIC buildworld buildkernel
make KERNCONF=MFF-BASIC installworld installkernel

To proto, ze pri minulem prekladu to cele prekladal jeste "stary
kompilator". Ted mi to uz prelozi novy.

Snad jsem na nic podstatneho nezapomel.