Nepodporovany FreeBSD 9.3 vs. aktualizacia aplikacii

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Feb 16 15:37:11 CET 2017

On 16.2.2017 13:59, Lubomir Majersky wrote:
>     Ak by som bol vsak nuteny previest upgrade z 9.3 na 10.3, ake mate
> skusenosti?

Uz jsem to delal nekolikrat, ale zalezi jakou metodu upgrade obvykle
pouzivas. Ja mam v oblibe stejnou, jakou tu uz popsal Mira, tak se
nebudu opakovat.

Po "major" upgrade vzdy nasleduje kompletni preinstalace vsech portu,
tedy i tech, ktere jsou na stejne verzi a formlane by upgrade nebyl nutny.

Ja to ale mam komplikovanejsi tim, ze na 9.x jsme nikdy nepresli na
PKGNG, takze takovy upgrade je vzdy spojen (navic) s timhle prechodem.

> Ci to prebehlo bez problemov...

No to samozrejme nezarucim nikdy ;-)