SSD pro bsd

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed Jun 1 17:44:54 CEST 2016

> vykon ano, ale kdyz bude mit nejaky model / serie / verze FW konkretni
> problem, projevi se na vsech najednou, nebo ve velmi tesnem casovem
> rozpeti. Ale tak uz to holt chodi. Porad mi prijde lepsi mit dva stejne
> disky v mirroru, nez se spolehat na jeden, ktery pak nelze bez vypadku
> vymenit.
> To je pro me ta hlavni vyhoda mirroru - ze za provozu vymenim disk za
> jiny a vsechno bezi dal.

[Radek Krejča] Ahoj,

abych rekl pravdu, nijak zvlast jsme po tom nesel. V rozmezi dvou tydnu odesly ve trech serverech 3 mirrory, tak jsem hledal a nasel jsem nekde v diskusi, ze je udajne problem sw mirror/trim/neco. Nemuzu uz ten odkaz najit.
Jelikoz me litani kolem toho stalo vic casu a usili + usili pro zkoumani, rozhodl jsem se nasadit HW mirror, protoze kde je, tam zadny problem neni.

Nemam to nijak dokazane, ale ty diskuse se vedly a tyto nazory tam padaly. Co je na nich pravdy nevim.

Radek