FreeBSD VPS, kde, za kolik

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Fri May 20 09:23:27 CEST 2016

Ahoj,

nerozumiem preco riesis HW sposob pristupu na disk ked chces virtualne
prostrdie pre FreeBSD.
Taktiez nevidim dovod riesenia vykonu, velkosti pamate atd, lebo ten je
zhora nastaveny ako parameter virtualneho prostredia.

Co podla mna v tomto pripade treba riesit, aby ich virtualizacny nastroj
dokazal komunikovat s tvojou verziou operacneho systemu
aby ju mohol zastavit, zaarchivovat, rebootnut ap.

Dalej aky je IP pool, AS, redundantne pripojenie, objem trafiku celkovy,
spickovy a vsetko prepocitane na cenu.

Su len dve moznosti:
1, bud si prenajmes miesto a das tam svoj alebo ich pocitac disky a
vtedy mozes optimalizovat rozne HW pristupy.
2, alebo akceptujes virtualne prostredie a prisposobis sa mu, respektive
si ho financiami nastavis podla potreby.

Jozef

Dňa 19.05.2016 o 09:46 Petr Fischer napísal(a):