FreeBSD VPS, kde, za kolik

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri May 20 09:26:20 CEST 2016

Petr Fischer wrote on 05/20/2016 01:34:

> Čtení z rootfs virtuálního disku jede 450MB/s
> (zjištěno: dd if=/dev/gpt/rootfs of=/dev/null bs=1m count=5000)
>
> Zápis+čtení na root UFS fs cca 210MB/s
> (zjištěno: dd if=/dev/gpt/rootfs of=/test bs=1m count=1000)

Za takovy vykon a za tu cenu, bych jim malem utrhal ruce. Do ted mam v
hlave ten zalostny vykon, co jsem loni zjistil u GTS. Zapis na disk
7MB/s, po mnoha stiznostech to zlepsili asi na 50MB/s jenze velmi
nestabilne. Nekdy to jelo, nekdy to nejelo. A s vykonem CPU to bylo
stejne. Trikrat po sobe spusteny benchmark vratil pokazde uplne jina
cisla (minimalne o rad) a vykon byl v tom lepsim pripade nekde na urovni
8 let stareho CPU.

Mirek