FreeBSD VPS, kde, za kolik

Michal Kočer freebsd at koceri.net
Sun May 22 07:44:31 CEST 2016

Zdravím,
nepotřebujete-li velký disk mohu doporučit VPS u Wedosu, instalace
přímočará, pro rozumný provoz je to třeba běžet s virtIO; jako hostitel je
Linux (asi Centos).

Běžím u nich testovací web a záložní DNS už několik let.

MK

Dne čtvrtek 19. května 2016 Petr Fischer <petr.fischer na me.com> napsal(a):

> Zdravím ve spolek, nemáte někdo zkušenost s nějakým FreeBSD VPS hostingem?
> Je toho více a ztrácím se navíc v množství virtualizačních metod a často
> není úplně jasné, co který hosting používá.
> Teď jsem zjistil, že nějaká údajně slušná podpora FreeBSD je i u Amazon
> EC2, hodně si chválí RootBSD, ale to je poměrně drahé.
> U nás je zajímavej projekt vpsFree.cz, kde bych údajně mohl provozovat
> FreeBSD pod KVM, ale jestli jsem to pochopil dobře, tak by mě tam bežel
> CentOS s KVM a až pod tím FreeBSD, virtualizační guláš...
> Někde mají XEN, někde neřeknou nic...

> [...]

Michal Kočer - michal na koceri.net
http://www.koceri.net/
Sent from mobile phone // Odesláno z mobilu (proto může být text krátký či
s větším množstvím překlepů)