svn a kernel config

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Mar 23 14:11:46 CET 2016

Dan Lukes wrote on 03/23/2016 13:50:

> Pokud ovsem nechces byt vystaven riziku, ze nekdo zmeni vlastnosti
> GENERICu a tim zmeni bez toho, ze bys to mel sanci dopredu vedet,
> vlastnosti tveho kernelu, pak se presne tomuhle vyhnes ;-)

Davno tomu, co jsem si pro kazdy stroj delal vlastni kernel osekany o
vsechno nepotrebne :) Ted si na vetsine stroju vystacim s tim GENERIC
kernelem (castecne i proto, ze jsem jeden cas pouzival freebsd-update) a
jen obcas se stalo, ze bylo potreba pridat IPSEC, nebo RCTL. Proto jsem
taky uvedl zrovna tuhle jednoduchou zmenu konfigurace.

Zkratka tak jako tak bych nesledoval, co se v GENERICu zmenilo.

Jinak je to jak rikas, kdyz je potreba dosahnout specifickeho chovani,
tak uz ten include GENERICu nemusi byt vhodny zpusob.

Mirek

PS: IPSEC uz zadny ze zakazniku nepotrebuje a RAACT / RCTL se od 10.2
zapina v loader.conf pridanim kern.racct.enable=1, takze pokud se
nepletu, na vsech novejsich strojich je GENERIC a jen jeden starsi ma
upraveny kernel, ale za par mesicu bude vyrazen.