svn a kernel config

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 23 14:57:37 CET 2016

Miroslav Lachman wrote:
> Davno tomu, co jsem si pro kazdy stroj delal vlastni kernel osekany o  vsechno nepotrebne :)

Toho ja se az moc bojim. V nem je "fsechno" a to je prilis mnoho kodu a
prilezitosti pro nejaky problem.

Taky nedelam kernel pro kazdy stroj, ale mam neco jako "vlastni
GENERIC'. Ze sitovych karet pouze Intelky, Realtek a vtnet, z radicu jen
ATAPI. Tim pokreju pres 90% instalaci, prinejmensim z hlediska "aby to
zakladne nabehlo a sitovalo". Zbytek resim dynamickym loadovanim modulu
- ne, ze bych to potreboval casto.

Kernel odlisny od tohohle potrebuju fakt jen velmi vyjimecne.

Samozrejme ze GENERIC pouzivam - je na kazde instalaci taky, umisteny v
/boot/GENERIC/kernel (bez modulu). Pro pripad, ze by se primarni kernel
z jakehokoliv duvodu poskodil. Pravda, i tenhle GENERIC mam mirne
upraveny - z nejakeho nenameho duvodu v i386/GENERIC chybi ixgbe a v
amd64/GENERIC dokonce ixgbe i ixgb. Takze ty tam mam pridany.

> PS: IPSEC uz zadny ze zakazniku nepotrebuje

IPSEC jsem mel za mrtvej uz kdyz jsem ho pred dvanacti nebo kolika lety
nasazoval poprvy. IPSEC nedavam do kernelu uz leta ;-)