em0: Watchdog timeout -resetting

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 21 20:36:32 CET 2016

Miroslav Lachman wrote:
> To, co me na tom prekvapuje nejvic, je skutecnost, ze u jineho
> zakaznika, ktery ma take svoje virtualy ve VMware, to funguje nekolik
> let uplne bez problemu a sitovka vypada stejne:

Nezapomen, ze to neni realny hardware, ale hardware emulovany. Staci
jina verze VMWare a emulace ve skutecnosti nemusi byt zcela totozna.
Identifikaci karty (a to ani revision) ale zmenit nejde - to ji nemusely
komunikovat odladace hostovanych systemu. To zaprve.

Za druhe, problem se muze projevovat jen pri nejake zcela specificke
typy paketu a/nebo pakety, ktere dorazi v nejakem zcela konkretnim
kontextu jinych udalosti. A prave za teto situace se projevi chyba
emulace hardware a/nebo chyba ovladace hostovaneho systemu. Tim rozdilem
muze byt konkretni verze nejakeho OS a/nebo klienta, ktery ti na ty
servery pristupuje. Nebo dusledek konkretniho mene obvykleho nastaveni
takoveho OS nebo klienta.

Pozorovany jev tak muze mit nakonec velmi neprekvapive vysvetleni.
Dan