em0: Watchdog timeout -resetting

Martin Bily mbily at mbily.eu
Mon Mar 21 11:02:58 CET 2016

On 21.3.2016 10:34, Miroslav Lachman wrote:
> Mam tu tri vritualni servery, ktere bezi v nejakem "cloudu" zalozenem na VMWare (nemam pristup k informaci o verzi) a na vsech trech se denne objevuje asi 30x problem:
> em0: Watchdog timeout -- resetting

Tahle hláška se mi občas také objevuje. Servery Supermicro, hypervizory ESXi 6.x s posledními updaty a záplatami. Virtuální stroje verze převážně VM8, FreeBSD 9.3 amd64 v aktuální podobě s vlastní kompilací. Statistiku kdy, kolik, na jakém serveru si nevedu. Nějakého omezení funkčnosti serverů jsem si nevšiml, uživatelé také neprotestují.
Co s tím? Hledání příčiny může být dost dlouhé, přičemž v tom nemusí nutně být namočeno samotné FreeBSD. Vzhledem k podpoře/nepodpoře ze strany VMware bych na to osobně šel oklikou. Zkusil bych překonfigurovat servery na síťovku typu vmxnet. Vím, je to práce a ztráta kompatibility s reálným hardware.

Martin Bílý