em0: Watchdog timeout -resetting

David Pasek david.pasek at gmail.com
Mon Mar 21 11:52:34 CET 2016

Ahoj.

> Tahle hláška se mi občas také objevuje. Servery Supermicro, hypervizory
> ESXi 6.x s posledními updaty a záplatami. Virtuální stroje verze převážně
> VM8, FreeBSD 9.3 amd64 v aktuální podobě s vlastní kompilací. Statistiku
> kdy, kolik, na jakém serveru si nevedu. Nějakého omezení funkčnosti serverů
> jsem si nevšiml, uživatelé také neprotestují.
> Co s tím? Hledání příčiny může být dost dlouhé, přičemž v tom nemusí nutně
> být namočeno samotné FreeBSD. Vzhledem k podpoře/nepodpoře ze strany VMware
> bych na to osobně šel oklikou. Zkusil bych překonfigurovat servery na
> [...]

FreeBSD je VMwarem supportovany OS, takze si klidne muzes zavolat na VMware
Support a otevrit Support Case.

Pracuji ve VMwaru, takze o tom neco vim a muzu s tim i pomoci ;-)

U Miroslava je to problem, jelikoz pouziva VMware Vitual Machine pres
nejakeho cloud privedera, takze support musi pouzit pres ne.

Jak uz jsem psal, tak VMware doporucuje pouzivat sitove karty VMXNET3. Tak
se pak pouzije jiny (paravirtualizovany) ovladac.

To je v podstate stejne doporuceni, ktere ti dal Dan.

--
David Pasek
david.pasek at gmail.com, +420 602 525 736