kernel: sonewconn: pcb...

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Feb 29 11:57:44 CET 2016

Lubomir Majersky wrote on 02/29/2016 11:16:
> Pozdravujem Vas Mirku, Dane,
>
>      k tomu vsetkemu mozem povedat len tolko (nie tak fundovane ako Dan
> :) ), ze:
>
> 1) Podrobne monitorujem procesy 'httpd'... ...tam mam extremnu 'zataz',
> ktora toto vsetko sposobuje...

Mohl bych se zeptat na nejaka konkretni cisla? Obvykly pocet childu,
prumerna doba zpracovani requestu, pocet requestu za sekundu, velikost
RAM [kolik ma k dispozici Apache a kolik jine sluzby], na jakem CPU,
jestli se zpracovava PHP, nebo staticke soubory, jake tam jsou disky /
filesystem (nekdy je brzdou celeho systemu prave disk a tim pak
zpomalene odpovedi na requesty, takze se zvysi pocet childu, dojde pamet
a uz je to zacarovany kruh...)

> 3) Nech parametre Apache nastavim akokolvek, u mna to speje k rozsireniu
> pamate, pretoze si zatial nemozem dovolit upustit od MPM 'prefork'

Kolik je tam RAM ted? Ani prechod na jiny MPM nebo jiny webserver nemusi
zabrat.
Na jednom hodne navstevovanem projektu jsme pred par lety zkouseli i
prechod z mod_php na FastCGI PHP o kterem se temer vsude tvrdi, ze je
rychlejsi - po prepnuti na FastCGI jsme na tom byli jeste o nejakych 10%
hur, takze do dvou dnu to slo zpet na mod_php.

> 4) Niekedy mi to dospelo do takeho stavu, ze som sa nemohol prihlasit
> ani cez SSH (timeout)... ...server som musel restartnut cez iLO...
> ...kym nepodplnim pamat, Apache restartujem cez 'crontab', v urcitych
> casovych intervaloch...

Kdyz doslo na tento problem, slo pres iLO videt konzoli? Doslo na
swapovani, out of swap space, nebo neco takoveho? Jinak se mi totiz
opravdu malo kdy stane, ze by se nedalo prihlasit pres SSH.

Mirek