kernel: sonewconn: pcb...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Feb 29 11:16:28 CET 2016

Pozdravujem Vas Mirku, Dane,

	k tomu vsetkemu mozem povedat len tolko (nie tak fundovane ako Dan :)
), ze:

1) Podrobne monitorujem procesy 'httpd'... ...tam mam extremnu 'zataz',
ktora toto vsetko sposobuje...

2) Par tipov, ako si vyladit Apache:
	 - 'http://www.jeffgeerling.com/blog/3-small-tweaks-make-apache-fly'
	 - 'http://unix.stackexchange.com/questions/187112/httpd-memory-usage'

3) Nech parametre Apache nastavim akokolvek, u mna to speje k rozsireniu
pamate, pretoze si zatial nemozem dovolit upustit od MPM 'prefork'

4) Niekedy mi to dospelo do takeho stavu, ze som sa nemohol prihlasit
ani cez SSH (timeout)... ...server som musel restartnut cez iLO...
...kym nepodplnim pamat, Apache restartujem cez 'crontab', v urcitych
casovych intervaloch...

Dňa 28. 2. 2016 o 22:45 Miroslav Lachman napísal(a):

Lubo M.