kernel: sonewconn: pcb...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Mar 1 15:11:09 CET 2016

Dňa 29. 2. 2016 o 11:57 Miroslav Lachman napísal(a):
> Lubomir Majersky wrote on 02/29/2016 11:16:
>
> Mohl bych se zeptat na nejaka konkretni cisla? Obvykly pocet childu,
> prumerna doba zpracovani requestu, pocet requestu za sekundu, velikost
> RAM [kolik ma k dispozici Apache a kolik jine sluzby], na jakem CPU,
> jestli se zpracovava PHP, nebo staticke soubory, jake tam jsou disky /
> filesystem (nekdy je brzdou celeho systemu prave disk a tim pak
> zpomalene odpovedi na requesty, takze se zvysi pocet childu, dojde pamet
> a uz je to zacarovany kruh...)
  - CPU ziaden problem, ten (stale) nema co "robit" a ak, tak len minimalne
  - RAM komplet 12GB (pre 'apache' a 'mysql' mam vyhradenych 8GB),
planujem v najblizsich dnoch rozsirit na 60GB
  - disky SAS (15K)... ...u nich nemam (ani) najmensi problem
  - uz som tomu venoval par dni (rozumej podrobnejsiemu monitoringu), a
zistil som (k dnesnemu dnu), ze to suvisi s webom jedneho nasho
zakaznika (zmienil som sa o tom 25.2.2016 - 17:34), ktory sme spustili
pre par dnami a... ...a opomenul som to, ze tento (cely) web bezi cez
'https'...

> Kolik je tam RAM ted? Ani prechod na jiny MPM nebo jiny webserver nemusi
> zabrat.
  - MPM worker by aj zabral (skusal som nieco porovnat na mojom
testovacom serveri), ale... ...proste nemozem si HO dovolit, kedze mam i
zakaznikov, ktori si robia 'web' po vlastnej osi

> Na jednom hodne navstevovanem projektu jsme pred par lety zkouseli i
> prechod z mod_php na FastCGI PHP o kterem se temer vsude tvrdi, ze je
> rychlejsi - po prepnuti na FastCGI jsme na tom byli jeste o nejakych 10%
> hur, takze do dvou dnu to slo zpet na mod_php.
  - poviem po 'česku' - "ptakovina" :), ale... ...nikdy sa to neda
povedat so 100% istotou ;)

> Kdyz doslo na tento problem, slo pres iLO videt konzoli?
  - nemam to "prepojene" a... ...a mam pocit, ze by to i tak (asi)
neslo, kedze v logoch som mal "300/500" hlasok "kernel: sonewconn:...",
takze som pre istou zvolil vzdy "Graceful Power Off" a aj na ten som
cakal pomerne dlho. Oproti 3-4 minutam, cca 10 minut...

	Predideniu problemov (kym nerozsirim pamat) som nateraz poriesil jednak
prenastavenim viacerych parametrov 'apache' (som si musel hodne
obcerstvit svoju pamat :D ), a v druhom rade som to poistil aj cez
'cron'. Konecne mam (zatial) pokoj.

Lubo M.