AV pro FreeBSD 10 64-bit a FreeBSD 8 32-bit

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Feb 27 01:57:05 CET 2016

On 02/26/16 10:32, Ivo Hazmuk wrote:
> v současné době používám pro AV kontrolu na FreeBSD CLAM AV. A už
> nějakou dobu jsem nespokojen s detekcí virů tímto AV programem.

Ja k tomu budu mit trochu off-topic a proto jen velmi kratkou poznamku.

Pokud chces chranit vnitrni sit pred viry, stejne se neobejdes bez
nejakeho funkcniho antiviroveho softwaru na kazdem jednotlivem vnitrnim
uzivatelskem pocitaci. Protoze email pochopitelne neni ani zdaleka
jediny vektor utoku. Nabizi se tedy otazka, zda az tak moc vadi, ze
email-filtr nema buhvijake vysledky, byt' dva (nezavisle) filtry
pochopitelne jsou lepsi nez jeden. Zejmena pokud jsou skutecne nezavisle
a nemaji oba signatury ze stejneho zdroje.