AV pro FreeBSD 10 64-bit a FreeBSD 8 32-bit

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Fri Feb 26 16:28:18 CET 2016

Ahoj,

pm-conf at kostax.cz wrote:
> Eset - taky jsem drive zkousel a nakonec to vzdal. Nekde jsem to
> rozchodil, ale prisly nove verze BSD a na podpore Esetu mi rekli, ze mam
> smulu.

mam z toho podobny pocit. Z odpovedi ESETu cituji:
"v současné době není FreeBSD 10 podporován a v řadě produktů 3.x - 4.5
ani podporováno nebude.
FreeBSD 10 bude podporováno až v nové řadě produktů 6.x, která vyjde v
Q4/2016."

> Zkus se podivat sem:
> /usr/ports/security/clamav-unofficial-sigs/
>
> Pozor na vychozi konfigurak, dost tech zdroju uz neni funkcnich. Kdyz to
> ale zkombinujes s https://github.com/extremeshok/clamav-unofficial-sigs
> tak se dostanes dal. Clamav mi ted hlasi, ze ma asi o 40% signatur vice.

Diky za namet. Vypada to dobre. V konfiguraci clamu jsem si polozky
"#OfficialDatabaseOnly no" vsimnul uz davno, ale nejak jsem nemel odvahu
na zaklade neoficialnich signatur zahazovat postu.

	Diky
		I.