problém s dns a postfixem

jerry.mysak at email.cz jerry.mysak at email.cz
Wed Feb 10 06:46:01 CET 2016

Zdar pánové
Všim jsem si, že se mi začínají vracet maily, protože není v pořádku
nastavený DNS záznam. Nicméně, když jsem to kontroloval na svém serveru, tak
jsem si ničeho špatnýho nevšim. V postfixu je v main.cf myhostname=mail.
dvorec.eu, v /etc/main.cf mám myhostname=www.dvorec.eu. Nastavení DNS u
domény je sejmutá obrazovka tady http://www.dvorec.eu/images/dns-vzor.png.
Na první pohled by to mělo být v pořádku, ale ruku do ohně za to nedám,
přece jen 6 let už dělám zase strojařinu. Jo a digem jsem to zapoměl
zkontrolovat a tady v práci se na server nedostanu a nslookup ve win mi háže
chyby. Předpokládám, že je to zase nějaká prkotina
Díky Jarda