Dosazitelnost BGP routeru

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Feb 9 13:45:30 CET 2016

Dan Lukes wrote (2016/02/08):

> To je vskutku velmi odvazna myslenka - nahodit tu "vnejsi" adresu na
> loopback a ten skutecny vnejsi interface nechat 'up' bez adresy. A

Už se v té BGP diskuzi ztrácím, ale už jsem se taky musel pousmát, jak
jsem si vzpomněl, jak jsme na Ciskách dělali loopbacky, až se z nás
kouřilo :o) A taky to bylo hlavně u BGP. Aby se dala napevno nastavit
zdrojová adresa. Nutné to nebylo, jen "best practice", aby nám peerové
neplavali pod rukama :o) Ale muselo se to samozřejmě přikovat příkazem,
loopback byl jen nutná podmínka.