Dosazitelnost BGP routeru

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Mon Feb 8 17:30:09 CET 2016

Doporucuji alespon 6 tabulek, (at je rezerva i do budoucna) , ja osobne
momentalne rekompiluju s hodnoutou 12. Asi sem maximalista, ale na BGP
routeru se odstavka dela FAKT SPATNE :-D
Pokud budes potrebovat BGP/BIRD, klidne se ozvi, mam s tim za poslednich
par mesicu dost zkusenosti :).
Vilem

--

S pozdravem Vilem Kebrt