Re: problém s dns a postfixem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 10 08:54:01 CET 2016

On 02/10/16 06:46, jerry.mysak at email.cz wrote:
> Všim jsem si, že se mi začínají vracet maily, protože není v pořádku nastavený DNS záznam.

Teda, kdyz uz chces mluvit o konkretnich chybovych hlasenich (a ono to
se az tak uplne nepatri, tohle je forum o operacnim systemu, ne o SMTP),
tak by bylo rozumny nektery z nich poskytnout.

Nastesti, asi tusim, co v nich je.

To cos nam tu predvedl na obrazku jsou celkem spravne nastavene zaznamy
dopredne. Ale ta adresa potrebuje i spravny zaznam reverzni.

Tedy nejake to
158.47.31.89.in-addr.arpa IN PTR mail.dvorec.eu.

No a ten neexistuje. Reverz ta adresa nema.

Ten ovsem nemuzes nastavit v tom WWW rozhrani, jehoz screenshoty jsme
videli. Ten pro tebe musi zaridit ten, kdo ti tu adresu dal - tedy
zrejme ten provider, kterej ti pro ten stroj (tu sit) dava konektivitu.