Dosazitelnost BGP routeru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 8 11:11:23 CET 2016

On 02/08/16 10:52, Zbyněk Burget wrote:

> ...pardon... RELEASE, samozrejme, + patche - vcera v noci uz na mne bylo
> asi moc pozde :-)

No proto ;-)

> A to je tak primitivni reseni, ze se opravdu stydim, ze mne nenapadlo.

Nemam zkusenosti s freebsd-upgrade ani portsnap, nemuzu ti teda slibit,
ze to co jsem popsal ti umozni tyhle nastroje jednoduse pouzivat.

Ja system aktualizuju sice binarne, ale "jako z lokalnich zdrojaku" -
tedy vice mene standardni 'make installworld installkernel' nad temi
vzdalene pripojenymi /usr/src|/usr/obj (kde jsem uz driv provedl
standardni make buildworld buildkernel).

Co potrebuje freebsd-upgrade a jestli je rozumne kompatibilni s
naznacenym zpusobem netusim.

No a porty jsem popisoval - vlastnorucne prelozeny balovky ve vzdalene
pripojenym /usr/ports/packages/All (v ramci celeho pripojeneho
/usr/ports) aktualizuju beznym 'pkg upgrade'

Co potrebuje portsnap a jestli se da pouzivat v tomhle prostredi nemam
poneti.