Dosazitelnost BGP routeru

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Feb 8 10:52:27 CET 2016

Dne 8. 2. 2016 v 10:30 Dan Lukes napsal(a):

> STABLE na klicovem produkcnim stroji ? To bych si ja netrouf'. Nicmene,
> o tom tenhle thread neni, takze zpatky k veci.

...pardon... RELEASE, samozrejme, + patche - vcera v noci uz na mne bylo
asi moc pozde :-)

> Takze chces funkcni svn, zrejme. Na to nejsem az takovy expert, takze
> nevim jiste, jestli tam lze v ramci konfigurace predepsat konkretni
> zdrojovou IP adresu.

> Udrzba stromu portu - to vypada jako svn, takze to je problem identicky
> s tim nahore. No a samotne uzivani stromu portu - ten na stahovani
> zdrojaku pouziva 'fetch' a ten uznava environmentovou promenou
> http_proxy, cizm se dostavame k reseni s proxy - a to uz je nahore taky
> zmineny.

ja mel na mysli neco jako freebsd-upgrade + portsnap - priznam se, ze
jsem jeste nezkoumal, jaky mechanismus pro stahovani zdrojaku to pouziva.

> [...]
> portu, tak bych se touhle cestou vubec nevydal neb by mi probirany
> problem vubec nevzniknul. Me totiz nepripada vhodny mit na produkcnim (a
> navic kriticky dulezitym) stroji mit zdrojaky a prekladat tam.
>
> Takze bych mel nekde ve vnitrni siti jeden (treba i virtualni) stroj na
> tohle. Ten sam by problemy s dostupnosti nemel, stroje ve vnitrni siti
> globalne routovatelny adresy maji, a ten router by z nej pouzival uz jen
> hotove a prelozene binary, pricemz s pristupem na nej by taky problem
> nemel, protoze smerem do vnitrni site problem nema.

A to je tak primitivni reseni, ze se opravdu stydim, ze mne nenapadlo. A
navic asi uplne nejspravnejsi.

Takze uz je vicemene jasne, kudy se budou ubirat nase dalsi kroky

Díky,

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice