Dosazitelnost BGP routeru

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Mon Feb 8 10:15:10 CET 2016

Dňa 08.02.2016 o 10:03 Dan Lukes napísal(a):

> Sorry za tu zkratku. Ano, tuhle komunikaci jsem nezminil.
>
> Ta tam samozrejme je, ale jak sam rikas, probiha jen mezi
> bezprostredne sousedicimi routery a je tudiz zcela fuk jestli jsou
> pouzite IP adresy techto routeru globalne routovatelne.
Áno, ale provider musí aspoň po svoj BGP router tu lokálnu IP podporovať.
Pokial ma provider aj s svj BGP router na lokalnej ip tak vacsinou to
ide na prvy krat.
Pokial ma svoj ruter na verejnej ip adrese a zakaznikovi dal lokalnu ip,
tak obcas zabudne, ze musi pridat aj staticke rutovanie lokalnej ip
adresy a zakaznik sa trapi a trapi.