Starsie porty

Peter Hodur petehodur at gmail.com
Sat Jan 23 17:30:06 CET 2016

Pozdravujem,

Vedel by mi prosim niekto poradit ako na stare porty? Mam masinu s fbsd
10.1. Minuly rok z portov vypadlo PHP 5.3 a o par dni vypadne aj 5.4. Ako
to mozem z portov nainstalovat? Musim pouzit porty, lebo mam upravene cesty
a kolega napisal nejake patche. Je na to nejaky jednoduchy sposob? Lebo som
si tiez vsimol ze kby som nepouzil portsnap ale cvs tak su aj nejake ine
branche portov ale moc tomu nerozumiem - neviem a nenasiel som info ako a
preco vlastne existuju a aky je ich ucel.

Vopred dakujem za pomoc

Peter ml.