Starsie porty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 25 01:01:08 CET 2016

On 01/23/16 17:30, Peter Hodur wrote:
> Vedel by mi prosim niekto poradit ako na stare porty? Mam masinu s fbsd
> 10.1. Minuly rok z portov vypadlo PHP 5.3 a o par dni vypadne aj 5.4. Ako
> to mozem z portov nainstalovat?

Nevypadne.

Vypadnul by, kdybys chtel software udrzovat aktualni a strom portu
aktualizoval. To ale ty nechces - ty chces software udrzet v nejakem
fixnim stavu, nehlede na to, ze je neaktualni.

Takze proste strom portu neaktualizuj a on zustane jak je.

Akorat se ujisti, ze mas stazene zdrojaky balicku, ktery pouzivas,
protoze casem mohou byt nedostupne - verze PHP ktere uvadis uz nejsou
podproovane ani u jejich zdroje.