balickovaci system (was: dns-terror)

Marián Černý majo-users-l at cerny.sk
Thu Jan 14 10:17:32 CET 2016

Dan Lukes wrote:

> Nevim jak to delas, ze ti to funguje, ale nez jsem na 'auto' uplne zanevrel, se mi nekolikrat stalo, ze se 'auto' najednou objevilo u balicku, kde driv (spravne) nebylo. No a pak mi ho 'autoremove' smazalo.

Nestras. To sa mi este nestalo. Ale vystup z `pkg autoremove` zbezne kontrolujem, tak to by som si snad vsimol.

Maximalne sa mi obcas stane, ze to zmaze nieco, co je potrebne, ale nie je uvedene ako zavislost (pardon predtym za hrubku). Napriklad sa pouzila nejaka kniznica, co bola pritomna pri preklade, ale (uz) nebola uvedena ako zavislost.

Ale to je chyba v portoch, ten problem by nastal, aj keby som robil z takeho repozitory cistu instalaciu. Hmm… tu by pouzitie Poudriere bola asi vyhoda.

> Zejmena v kombinaci s tou vlastnosti, ze na klientovi to ani necekne, kdyz v repository neco chybi, se mi to jevi prilis nebezpecny a uplne jsem to prestal pouzivat.

To mi problem nerobi. Ked tak kontrolujem, ci pred/po upgrade nezostali v `pkg version` nejake otazniky.

> Me 'kompletni preklad' trva tedka neco mezi triceti a ctyriceti hodinami. A behem toho ten stroj takrka nekde pouzivat (ne kvuli vytizeni, ale proste ty portu nejsou v konzistentnim stavu). To je na to co potrebuju az prilis dlouho.

Chapem, u mna to trva iba asi hodinu alebo dve. Ale mam na to vyhradeny jail, takze ho nepotrebujem pocas kompilacie na nic pouzivat.

Marian