balickovaci system (was: dns-terror)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 14 09:05:51 CET 2016

On 01/14/16 04:16, Marián Černý wrote:
> Ja instalujem tak, ze preinstalujem vsetky balicky a zmazem uz nepotrebne zavyslosti:
>
>      pkg upgrade -f
>      pkg autoremove

Nevim jak to delas, ze ti to funguje, ale nez jsem na 'auto' uplne
zanevrel, se mi nekolikrat stalo, ze se 'auto' najednou objevilo u
balicku, kde driv (spravne) nebylo. No a pak mi ho 'autoremove' smazalo.

Zejmena v kombinaci s tou vlastnosti, ze na klientovi to ani necekne,
kdyz v repository neco chybi, se mi to jevi prilis nebezpecny a uplne
jsem to prestal pouzivat.

> zmazem vsetky nainstalovane balicky a nainstalujem tych 60 portov, co potrebujem, co so zavyslostami nainstaluje 400 balickov.

Me 'kompletni preklad' trva tedka neco mezi triceti a ctyriceti
hodinami. A behem toho ten stroj takrka nekde pouzivat (ne kvuli
vytizeni, ale proste ty portu nejsou v konzistentnim stavu). To je na to
co potrebuju az prilis dlouho.