dns-terror (fastresolve-2.10_5) core dump na FreeBSD 10.x

Marián Černý majo-users-l at cerny.sk
Thu Jan 14 04:16:45 CET 2016

Dan Lukes wrote:

> Ten to na strane klientu delam jak kreten v podstate rucne.
>
> Nejdriv musim overit, ze na stroji nahodou neni nejaky balicek, ktery neni k dispozici prelozeny v repository. Protoze takovy pkgng tise ignoruje a kdyz si ho nenajsdes sam, mas smulu.
>
> Pak si necham ukazat co chce pkgng delat pokusim se uhadnout, jestli je to rozumny, nebo je to nektery z uletu. No a pak ho to necham, nebo nenecham udelat.

Ja instalujem tak, ze preinstalujem vsetky balicky a zmazem uz nepotrebne zavyslosti:

    pkg upgrade -f
    pkg autoremove

Nestava sa mi, ze by mi chybal nejaky balicek v repository, takze to neriesim.

> Oni maji za ohromnou vyhodu, ze vlastne kazdy balik kompiluji na cistym prostredi. Me to naopak pripada jako nevyhoda. Ja ten port pak neprovozuju v prostredi, kde je sam, ale v prostredi, kde jsou dalsi balicky.

To som netusil. Myslel som, ze to Poudriere skusim, ale radsej zostanem u svojeho riesenia.

> Takze kdyz jednou za cas proste vydam pokyn, at se prekompiluje vsech tech cca 900 portu co potrebuju

Akurat ja neaktualizujem pomocou portupgrade, ale zacinam z cisteho prostredia: zmazem vsetky nainstalovane balicky a nainstalujem tych 60 portov, co potrebujem, co so zavyslostami nainstaluje 400 balickov.

(Myslim, ze som to zacal takto robit raz davno, ked mi portupgrade nieco rozbil so zavyslostami a takto nie som zavysli ani na spravnom fungovani portupgrade.)

Marian