dns-terror (fastresolve-2.10_5) core dump na FreeBSD 10.x

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 13 18:27:19 CET 2016

On 13.1.2016 16:42, Miroslav Lachman wrote:

> Jak te znam, pouzivas na to svoje reseni :)

Na strane repository pouzivan obycejny portupgrade. Pouzival jsem ho i
na strane klientu pro instalaci balicku, protoze jeho solver mel
vyhovujici chovani, ale to uz prave ted, s PKGNG, nejde.

Ten to na strane klientu delam jak kreten v podstate rucne.

Nejdriv musim overit, ze na stroji nahodou neni nejaky balicek, ktery
neni k dispozici prelozeny v repository. Protoze takovy pkgng tise
ignoruje a kdyz si ho nenajsdes sam, mas smulu.

Pak si necham ukazat co chce pkgng delat pokusim se uhadnout, jestli je
to rozumny, nebo je to nektery z uletu. No a pak ho to necham, nebo
nenecham udelat.

Zlaty pkg-old ...

> Ale vsem ostatnim muzu doporucit Poudriere.

Kdyz ja nevim. Oni maji za ohromnou vyhodu, ze vlastne kazdy balik
kompiluji na cistym prostredi. Me to naopak pripada jako nevyhoda. Ja
ten port pak neprovozuju v prostredi, kde je sam, ale v prostredi, kde
jsou dalsi balicky.

Takze kdyz jednou za cas proste vydam pokyn, at se prekompiluje vsech
tech cca 900 portu co potrebuju, hezky kazdy na stroji, kde jsou
nainstalovane i vsechny ostatni, tak vim, ze kazdy ten balik byl
prelozeny v prostredi, kde jsou dalsi baliky a pokud pri prekladu (nebo
uvodni konfiguraci) bylo treba specificky resit konkretni specifika
daneho prostredi, tak ja mam prelozeno tak, ze by tyhle interakce mely
byt spravne podchycene.

> Dokonce se mi podarilo udelat jeden velky set baliku, ktery obsahne
> vsechny potreby vsech "klientskych" serveru, takze nemusim delat vice
> ruznych buildu.

Ja mel vzdycky jen jedno repository (pro jednu verzi OS).

> Jednoho dne z toho bude opravdu dobry nastroj :)

... a proto ho bude potreba nahradit necim novym ... ;-)