dns-terror (fastresolve-2.10_5) core dump na FreeBSD 10.x

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jan 13 16:42:55 CET 2016

Dan Lukes wrote on 01/13/2016 16:13:

> Jasne, taky mam centralni repository kde prekladam a vsude jinde uz se
> instaluje hotovy.

Jak te znam, pouzivas na to svoje reseni :) Ale vsem ostatnim muzu
doporucit Poudriere. Ze zacatku jsem s nim bojoval, ale kdyz uz jsem si
na tom odladil vsechno k obrazu svemu, tak je to nadherne jednoduchy.
Dokonce se mi podarilo udelat jeden velky set baliku, ktery obsahne
vsechny potreby vsech "klientskych" serveru, takze nemusim delat vice
ruznych buildu. To trvalo asi nejdyl - najit ty spolecne options, co
jeden server potrebuje a druhemu nevadi. Sjednotit konfiguraci na
serverech atd. Nakonec pouzivam jen tri vlastni meta porty pro Postfix,
kde jeden je s Courierem, dalsi s Dovecotem a dalsi s Dovecot2 (to jeste
nejaky cas zabere, nez sjednotim i tohle)

> Byt' s pkgng teda ted bojuju dost tezce. Ten jejich solver, kterej se
> sam rozhoduje co bude instalovat/reinstalovat/mazat je, slusne receno,
> neduveryhodnej.

Jo, solver... mam na nej neblahe vzpominky asi tak pred rokem na PC-BSD,
kdy mi to smazalo pulku nainstalovanych baliku, kvuli "konfliktu"
jednoho podradneho balicku. Restore do funkcniho stavu probihal zfs
rollbackem.
Ale porad ten solver vylepsujou a uz na problemy narazim jen zcela
vyjimecne.

Jednoho dne z toho bude opravdu dobry nastroj :)

Mirek