balickovaci system

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 14 19:14:53 CET 2016

On 01/14/16 10:17, Marián Černý wrote:
> To mi problem nerobi. Ked tak kontrolujem, ci pred/po upgrade nezostali v `pkg version` nejake otazniky.

To je jen pulka. Otaznik to pise, kdyz danej port nenajde v INDEXu.

Problem je ale i s porty, ktere v INDEXu jsou, jen v repository neni
pripraven hotovy balicek.

A to zjistis jen po upgrade, p[odle toho, ze tam neni '='

Coz znamena, ze mam nekonzistentni system, a to trva nez balicek
prelozim, aktualizuju repository a udelam znova pkg upgrade - tedy
relativne dlouho muze neco nefungovat.

Takze byt to velice rad vedel predem, nez to rozhasim. Predem se to ale
podle '<' nepozna.

Zatim jsem neprisel na nic lepsiho, nez, ze seznam portu v 'pkg version'
porovnavam se seznamem portu, kterej vypise 'pkg upgrade -fn'

Ale to je dost "znouze cnost". Budu to v kodu pkg muset najit a upravit
si to. Pkg preci vi, ze prave kontrolovany balicek v repository nenaslo ...

Staci to jen rict.