dns-terror (fastresolve-2.10_5) core dump na FreeBSD 10.x

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 13 14:17:28 CET 2016

On 13.1.2016 13:58, Čiernik Tomáš wrote:
> Po upgrade na FreeBSD 10.2 mi zacal padat dovecot aj postfix pri pokuse
> o SSL komunikaciu s pgsql - aj ked v mojom pripade to bol signal
> 11. Vas problem to sice neriesi, ale pomohlo vyhodit podporu mysql
> zo zoznamu kompilacnych volieb. Viem, je to divne, povodne som
> podozrieval openssl.

To by mohlo byt, samozrejme strilim naslepo, spis (tvoje) chyba pri
kompilaci portu. Konkretne nedusledne pouzivani bud' pouze systemove
nebo pouze portove verze OpenSSL.

Jestli je pgsql prelozene vuci jednomu z nich, MySQL vuci druhemu, a
postfix natahne do pameti obe dynamicke knihovny tak mas v pameti
najednou dve instance funkci z OpenSSL se stejnym jmenem, ale jak
pochazeji z ruznych verzi nemusi stejne parametry, taktez datove
struktury se nemusi shodovat - a to nemuze dopadnout funkcne.

Jak's vyhodil MySQL tak konflikt zmizel, uplne stejne by to ale vyresilo
prelozit MySQL proti stejnemu OpenSSL jako je ten zbytek.