dns-terror (fastresolve-2.10_5) core dump na FreeBSD 10.x

Čiernik Tomáš tomas at ciernik.sk
Wed Jan 13 13:58:14 CET 2016

Zdravim,

zaujal ma tento riadok

> access("/usr/local/lib/mysql/nss_dns.so.1",0)    ERR#2 'No such file or
> directory'

Po upgrade na FreeBSD 10.2 mi zacal padat dovecot aj postfix pri pokuse
o SSL komunikaciu s pgsql - aj ked v mojom pripade to bol signal
11. Vas problem to sice neriesi, ale pomohlo vyhodit podporu mysql
zo zoznamu kompilacnych volieb. Viem, je to divne, povodne som
podozrieval openssl.

Nie je to rada, ktoru by ste ocakavali, ale snad aspon pomoze posunut
spravnym smerom.

Pekny den,

Tomas.