dns-terror (fastresolve-2.10_5) core dump na FreeBSD 10.x

Čiernik Tomáš tomas at ciernik.sk
Wed Jan 13 14:38:33 CET 2016

On 01/13/2016 14:17, Dan Lukes wrote:
> To by mohlo byt, samozrejme strilim naslepo, spis (tvoje) chyba pri
> kompilaci portu. Konkretne nedusledne pouzivani bud' pouze systemove
> nebo pouze portove verze OpenSSL.

Svoju chybu samozrejme nemozem vylucit, priam ju tam ocakavam :), ale
rozbehol som si testovaci virtualny PC s cistou instalaciou OS. pgsql aj
mysql som instaloval z balikov, az postfix som kompiloval rucne (ten v
baliku nema zapnutu podporu pgsql). Padalo to aj tak, ale

> postfix natahne do pameti obe dynamicke knihovny tak mas v pameti
> najednou dve instance funkci z OpenSSL se stejnym jmenem

by take spravanie mohlo vysvetlovat. Takze dakujem za nakopnutie.

Pekny den,

Tomas.