Re: Domácí miniserver

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 30 20:40:44 CET 2015

On 12/30/15 20:31, Miroslav Lachman wrote:

> V tomhle nemam osobni zkusenost, ale co jsem tak cetl, tak tyhle nove
> mini pocitace (ruzne Pi a jine ARMy) nemaji u FreeBSD moc dobrou
> podporu. Ale se spotrebou jsou na tom krasne...

Se spotrebou na tom mozna sice jsou krasne, ale nejdriv si spocitej za
kolik let nepretrziteho krasne usporneho behu nastradas na koupi toho
stroje.

A to nezapocitavam cas, kterej tomu venujes.

Tahle uvaha ma smysl, kdyz to musis kupovat tak jako tak. Ale ty
nemusis, tobe odchazi jen disk. A tam se pripojuju k nazoru, ze 2.5"
disk je optimalni reseni popsane situace.

Jestli se minitower pocita jako desktop i kdyz stoji na zemi, tak tu
jeden mam. A jestli se pocita i mensi kranice s ITX deskou, co na zemi
lezi vedle nej, tak tu mam druhy.

> Pokud chces za kazdou cenu minimalizovat spotrebu

To je asi nejpresnejsi - pokud chces spotrebu minimalizovat i kdyz to ve
vysledku bude drazsi, tak to za neco vymen i kdyz to bezi ... ;-)