Jak na jailovani loadbalanceru - nginx, haproxy?

Gabriel gabriel at maxpark.cz
Fri Oct 16 12:30:18 CEST 2015

> Mas pravdu, ty ses ptal pouze na to, jestli nekdo ma zkusenosti.
> Pripustna odpoved tedy byla "ano", pripadne "ne", ostatni je obtezujici
> filozofovani.
>
> Tak to sorry, ze jsem to nepochopil. Sefe, fakt si dam priste pozor abych te
> nezatezoval informacema, o jejichz poskytnutim jsi me nezaukoloval.

Gabriel: "Otazkou je, jestli to po strceni do jailu nebude mit problem s obsluhou nginx cache. Opet, predpokladam, ze by nemelo, ale nemam s haproxy ani nginx zatim zadnou zkusenost."
Mirek: "Co se Nginx tyce, tak tam by nemel byt zadny problem, mit ho v jailu. (mam v Jailu Nginx, Apache i Lighttpd)"

Je nutno dodat vic nebo si budem hrat se slovicky jako nasi zakonodarci?

Gabriel