Jak na jailovani loadbalanceru - nginx, haproxy?

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Oct 16 09:21:40 CEST 2015

Osobne mam neco castecne podobneho reseneho na svem serveru takto:

Hlavni system -> PF, NGINX reverse proxy, bohuzel mysql (nepovedlo se mi
to dostat stabilne do jailu), sixxs-tunnel (provider nepodporuje ipv6,
takze do jailu to prekladam skrze socat transformace na portech ktere
neobsluhuje nginx)
JAIL 1 -> www
JAIL 2 -> SMTP/IMAP
JAIL 3 -> "pokusny"

Samozrejme v tvem pripade jde o malinko odlisnou zalezitost , ja resil
"distribuovane reseni" na jednom zeleze per 1 ipv4/ipv6, nicmene dle
meho nazoru muze byt nginx v klidu v hlavnim systemu. Dokonce to mam tak
ze na nginxu terminuju HTTPS.
Vilem

--

S pozdravem Vilem Kebrt