Jak na jailovani loadbalanceru - nginx, haproxy?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Oct 16 03:15:39 CEST 2015

On 10/16/15 01:39, Gabriel wrote:
> Debata zklouzava k filosofii, cemuz se zde nedivim, protoze se tak zde deje pokazde.
> Neres s Danem prosim to, proc, ale jak

Nelze poskytnout dobrou radu "jak", kdyz nereknes "proc". A dobra
odpoved obsahuje i zduvodneni a odkazy na relevantni souvislosti,
zejmena takove, ktere by mohly zpusobit, ze rada bude pochopena nebo
aplikovana nespravne.

> Ptal jsem se na to, jestli ma nekdo zkusenost jailovat nginx a haproxy.
> Ne, jestli to mam delat protoze to ma smysl, nebo treba nema. Na to jsem se opravdu neptal, pokud si dobre vzpominam a ctu svuj puvodni dotaz.

Mas pravdu, ty ses ptal pouze na to, jestli nekdo ma zkusenosti.
Pripustna odpoved tedy byla "ano", pripadne "ne", ostatni je obtezujici
filozofovani.

Tak to sorry, ze jsem to nepochopil. Sefe, fakt si dam priste pozor
abych te nezatezoval informacema, o jejichz poskytnutim jsi me
nezaukoloval.