Postfix a kolize openssl/base vs openssl/ports

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jul 8 12:28:03 CEST 2015

Jan Dušátko wrote on 07/08/2015 10:34:
> Ahoj
> popis problemu a postup, ktery mozna nekomu z vas usetri cas.
>
> Dostal jsem se do situace, kdy nesel zkompilovat postfix (v instalacni
> fazi postconf hlasil out of memory, pripadne pokud se podarilo nahodou
> nejakym zazrakem postfix nainstalovat, neumoznil mi start a zase
> postconf hlasil out of memory event. chybejici systemove promenne).

Nevim, jestli to ma nejakou souvislost, nebo ne (s SSL urcite ne), ale
hlasku "out of memory" jsem minuly tyden videl prvne v zivote na FreeBSD
10.1 i pri pokusu o obycejny reload pravidel PF (pf.conf). Presneji
receno pri pokusu o nacteni obsahu jedne ne prilis velke tabulky, ktera
na vsech jinych strojich funguje uplne normalne. Resenim bylo uplne
vymazat tabulky z aktualne bezicich pravidel a pak ji nacist znovu.

Neni mi uplne jasne, v cem teda spocival ten "nedostatek pameti". A
pripada mi, ze je tahle hlaska na FreeBSD videt stale casteji (podle
mailinglistu)

Mirek