Propustnost routeru

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Apr 20 14:26:27 CEST 2015

> prichozich packetu bylo proste vic, nez se do bufferu vlezlo? Pak by
> resenim mohlo byt jen ty packety vybirat castej, ne? Ktera sysctl
> ovlivnuje, jak casto se vybiraji packety z bufferu sitovky v pripade
> zapnuteho pollingu?
> A nebo je cely navrh pollingu zcestny a radsi o nem vubec uz nemam
> premyslet?

Jestli si dobre pamatuju, tak jsi psal, ze routujes cca 200 Mbit. Pokud tam nemas nejaky priserny pocty paketu, tak polling stejne nepotrebujes a je to jen dalsi ku..tko, ktere tam mas. Ja jsem polling zkusil, rekl si, ze dobry, zlobilo to hrozne a dal jsem to nezkoumal, protoze jej proste nepotrebuju, mam dostatecne vykonne stroje.

Dalsi vec je, jak se tyhle veci chovaji v kombinaci s dalsimi komponentami, klasicky NAT. Kuprikladu jsem presvedcem (ale nezkoumal jsem to, jak jsem uz psal) ze polling v kombinaci s PF zlobi - zrovna tak, jako jsem musel vypnout multiqueue, protoze to zkratka nechodi a muj bugreport si behem poslednich 7 mi mesicu uz konecne zaslouzil presun z jedne fronty do druhe....

Takze asi tak.

Jak pise Dan - vypni polling a vsechno, co nepotrebujes. Pokud to ani tak neurves, hledej problem primo ve FW a NATu. Pak postupne zapinej a uvidis. Muj favorit problemu je taky polling mimochodem.

Radek