Propustnost routeru

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Apr 20 14:17:26 CEST 2015

Dne 20. 4. 2015 v 14:06 Dan Lukes napsal(a):
> On 04/20/15 14:01, Zbyněk Burget:

Mimochodem - padla otazka, co od pollingu ocekavam - ja mel za to, ze
ten polling je tam prave proto, aby se snizilo zatizeni stroje - kazdy
prichozi packet nemusi vyvolavat preruseni, ale system si sam vybira
buffer. Pochopil jsem to spravne tak, ze ty chyby byly zpusobene tim, ze
prichozich packetu bylo proste vic, nez se do bufferu vlezlo? Pak by
resenim mohlo byt jen ty packety vybirat castej, ne? Ktera sysctl
ovlivnuje, jak casto se vybiraji packety z bufferu sitovky v pripade
zapnuteho pollingu?
A nebo je cely navrh pollingu zcestny a radsi o nem vubec uz nemam
premyslet?

Zbynek