Typ oddilu pro geli

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Mon Mar 30 10:21:19 CEST 2015

"Asi se mi to nepodarilo vyjadrit dostatecne pochopitelne. Psal jsem, ze
to je uplne jedno, z praktickyho hlediska je ale vhodny zvolit takovy
typ, ktery nebude kolidovat s nejakym existujicim.
"

Ale ne, pochopitelne to bylo, jen jsem omylem prehledl cast odpovedi. Asi

unava z preinstalace OS, kterou ted delam. :-)

> pocitace. Takze radeji zadna FATx, NTFS a nejspis ani nejaky ten Linux ne.

Dat tam FAT nebo NTFS by me ani nenapadlo. Nedavno jsem zastrcil USB

flashku do nejakych Windows 8.x a kdyz jsem ji pak pripojil pod FBSD,

tak jsem zjistil, ze si tam Windows asi ukladaji nejaka info data.

Kdovi, co jeste Windows delaji.

Dik za odpoved.

Karel