Typ oddilu pro geli

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 30 10:59:25 CEST 2015

On 03/30/15 10:21, Kaminar:
> Nedavno jsem zastrcil USB flashku do nejakych Windows 8.x a kdyz jsem ji pak pripojil pod FBSD,
> tak jsem zjistil, ze si tam Windows asi ukladaji nejaka info data.
> Kdovi, co jeste Windows delaji.

No, ono je obecne potreba byt opatrny - s Windows samozrejme obzvlast,
ale neuskodi se bat nejen u nich.

U obecneho systemu se ti klidne muze stat, ze po pripojeni USB s
neznamou strukturou se te ten system zepta, jestli ji nechces
zformatovat. Odklepnout bezmyslenkovite/omylem v tuhle chvili nejaky
souhlas nemusi byt presne to, co jsi chtel ...

Ale s timhle obecnym problemem ti zadna volba konkretni hodnoty GUID
nepomuze. Lepsi je vedet co na tom kterem disku mam a pokud mozno ho
nestrkat pod nos zadnymu systemu, kterymu ho ve skutecnosti nechci
(nemam duvod) davat ocuchavat (protoze mu beztak nebude rozumet) ...