RE: Obnova smazané BSD partition table

razzi at narovinu.cz razzi at narovinu.cz
Sat Mar 21 09:52:06 CET 2015

> Teda, pokud disk nebyl rozdeleny podle "dangerously dedicated" schematu

Ano, to bohužel byl.

Testdisk mi ve Windows (a pouze tam, verze, co je v portech na FreeBSD mi
odmítá jiné než NTFS najít) našel všechny partitions. Laboruji teď s volbami
typu (jsou tam různé podskupiny UFS/2, Little Endian atd.), jak je zapsat do
tabulky, aby k nim FreeBSD mohl.

> Druha moznost je nejdriv zalozit na druhem (stejnem) disku identickou
strukturu a pak do ni pomoci dd vkopirovat obsahy.

Asi mnoho nepomůže, mám-li u vadného disku schéma BSD bez MBR (dangerously
dedicated), vytvořit na jiném stejnou strukturu, ale s MBR, co?

Martin