6to4: FreeBSD a Mikrotik

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Jan 30 11:21:11 CET 2015

Ahoj,
tohle osobne resim sixxs tunelem na tech koncovych serverech,
jinak ten 6to4 na mikrotiku muzu vyzkouset doma,
sice mam starsi verzi routerosu na routeru , ale to by nemelo vadit.
Zvlastni je ze nemam problem v komunikaci z aiccu (na freebsd) s jinymi
6to4 tunely jejichz koncove adresy znam,
to jsem zkousel hned jak jsi to poslal.
Vilem