patchovani v portech

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 6 17:32:27 CET 2015

On 01/06/15 16:39, Miroslav Lachman:
> Ja si skoro myslim, ze potrebujes trim_tree=1, protoze jinak ti tam
> zustavaji stare soubory (patche), ktere uz nejsou potreba - nejsou v
> aktualni verzi ports tree a zustaly tam ze stare verze.

> Ale ports tree aktualizuju prikazem portsnap fetch update. Ne pres svnup.

A tak to ja zase zasadne pres svn. Ale nikdy jsem nevytvarel zadnej
konfigurak. Volam v /usr/ports proste 'make update'

A soucasne si naprosto bezne pridavam do */*/files podadresaru vlastni
patche.

SVN mi je tam nechava byt, aniz by tam ovsem nechavalo byt stare patche,
ktere tam samo dalo a je je potreba zrusit.

Takze to skutecne bude nejaka chyba v te konfiguraci, nejspis asi
opravdu ta, kde Mira pise.

Ozyvam se proto, ze jestli to tam mas prave kvuli vlastnim lokalnim
modifikacim, tak kvuli tem to tam podle vseho fakt bejt nemusi.