patchovani v portech

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Jan 6 17:54:12 CET 2015

Miroslav Lachman wrote (2015/01/06):
> Ja si skoro myslim, ze potrebujes trim_tree=1, protoze jinak ti tam
> zustavaji stare soubory (patche), ktere uz nejsou potreba - nejsou v
> aktualni verzi ports tree a zustaly tam ze stare verze.

Funguje to jako u cvsup, tj. pokud to v repository bylo, tak se to
smaze. Pokud nebylo, tak necha, takze s trim_tree=0 se fungovat da.
Doporucuju jeste pridat extra_files=1, aby se ty extra soubory
vypisovaly - preci jen se nekdy stane neco nestandardniho a neco
se nepomaze (stejne jako se stavalo u cvsup) a tohle na potencialni
problem upozorni. Mozna pro zacatek se toho vypise hodne, tak pres
cut-paste se to prenese do editoru, "*" se zmeni na "rm" a spusti se
a pri dalsim update uz byva klid.

Ale chce to dostatecne novy svnup, nejlepe aktualni 1.07. Uz by se
nemusel ani zasekavat. A nebo prejit na svn, ale ja nemam rad ten
sileny .svn, tak ja radsi chvili cekam a zustavam u svnup a doufam,
ze se mi treba nekdy podari najit chvilka na dopsani update mode,
aby to tak netrvalo.

> Jinak ports tree je stejne pro vsechny verze FreeBSD. Ja mam vetsinu
> stroju stale na 8.4 a vsechno kompiluju z portu. Nesetkal jsem se s
> tebou popsanym problemem. Ale ports tree aktualizuju prikazem portsnap
> fetch update. Ne pres svnup.

S tema patchema je mi to taky divne. Nejlip zkontrolovat pres
https://svnweb.freebsd.org/, jestli je chyba v lokalni kopii
stromu nebo skutecne primo v repository. Pak bych ale hledal,
co je spatne, protoze se mi taky nestava, ze by nesedely patche
k distribucim. Ale uz musim bezet, tak se omlouvam, ze to uz
nezkoumam dal. Kdyztak moje svnup.conf:

[defaults]
host=svn.cz.freebsd.org
protocol=svn